Yang selalu jengok

Thursday, June 18, 2009

Selamat Hari Bapa

Tak sedar langsung aku dah ada 2 anak. Dalam beberapa hari lagi
aku akan dapat anak ke 3. Subhanallah......dulu 6 tahun aku tunggu sekarang anak ke2 baru 1 tahun 4 bulan. Masih nak manja dah ada adik pulak. Syukran Jazakamullah. Selamat Hari Bapa - yang kasar dan isteriku tak pernah larat nak layan maka bapalah jawapannya. Muka ditendang, ajak bergusti, makan lebihan anak2 dan mandi sama2. Isteriku tak larat nak buat semua tu. Dan akulah jawapan pada kekurangan tu. Bapa untuk segala2nya

1 comment:

  1. Aku cukup bangga jadi bapak kepada 2 anakku.Aku slalu doakan kejayaan mereka moga menjadi bisnessman yg berjaya nanti. Aku tak nak dia orang makin gaji mcm aku...22hb tunggu duit masuk..tapi sejak keje kat perbankkan islam...alhamdullillah,gaji bulan lepas blm habis lagi,he3.

    ReplyDelete