Yang selalu jengok

Monday, July 15, 2013

Sahur Suk

Aku : "Sahur selalu pukul berapa?"
Dia : "Biasa pukul 5 kadang2 terbabas gak tapi sempat minum makan sikit jadi la"
Aku : "Selalu makan apa sahur?"
Dia : "Biasalah lauk semalam, kadang2 panaskan kalau lambat telan je. Kau apa?"
Aku : "Air kosong dan kurma sebijik."
Dia : "Selalu makan tu je"
Aku : "Dah 3 hari macam tu"
Dia : "Ikut sunnah tu, bagus lah"
Aku : "Tak jugak, sebab tak sempat"
Dia : "Bangun pukul berapa?"
Aku : "Pukul 5.30 ke 5.35, Imsak ada lagi tapi tak nak rush"
Dia : "Tak kunci jam ke?"
Aku : "Set kat phone je."
Dia : "Kenapa tak sedar Bro?"
Aku : "Aku tengok bini aku tidur lagi, aku tidur la"
Dia : " Dia tak set alarm?"
Aku : "Dia pun tak dengar kot."
Dia : "Dia selalu makan apa?"
Aku : " Tu yang aku sedih, dia dah masak tiap malam tuk sahur tu tapi terbabas dah 3 hari"
Dia : "Oh ye ke, dia pun minum air kosong dan kurma sebijik"

 


No comments:

Post a Comment