Yang selalu jengok

Friday, December 31, 2010

Apa berlaku 2010



Aku sudah mula belajar Mandarin di UiTM bermula Julai 2010. Aku juga melancong ke Bangkok pada awal April dan menyaksikan kebangkitan rakyat Thailand dan berlaku pertempuran di jalan2 utama. Aku telah ke Sg Petani mengakses tentang kes penipuan Bank Muamalat bulan June. Dapat juga masuk ke Danok melalui pintu haram tanpa passport di Bukit Kayu Hitam. Isteri pergi ke Mekah pertengahan March bersama ibubapa dia. Aku telah ditukar dari cawangan Kelang ke ibupejabat bermula 29/06/2010. Aku juga telah berhenti kerja dari Bank Muamalat dan meninggalkan kerjaya sebagai banker pada 03/11/2010. Aku telah bercuti lebih dari sebulan tanpa gaji dan kerja. Aku mula bekerja baru pada 01/12/2010 di Alami Group of Companies sebagai Group Account Manager. Dan ini semua adalah sejarah.

No comments:

Post a Comment