Yang selalu jengok

Friday, April 6, 2012

kasi BERSIH

Wira Perkasa marah dengan Ambiga kerana terlibat dengan Bersih 3.0.  Ini akan berlaku pada bulan ini juga jika tuntutan Bersih 2.0 tidak dilayan.  Mungkin banyak tak ingat apa tuntutan yang mahu diminta oleh Bersih 2.0?
Dan marah Wira Perkasa ini hanya pada Ambiga kerana terus terlibat dengan Bersih 3.0 pulak.  Ketuanya Irwan Fahmi akan terus melawan dengan menyatakan bahawa Anbiga adalah pengkhianat negara : musuh Islam dan Melayu. Bila wartawan tanya bagaimana dengan A Samad Said yang menjadi pengerusi bersama kepada Bersih 3.0.  Irwan Fahmi menjawab A Samad Said ada motif2 tertentu.
Dia ini juga mengatakan bahawa dia tiada apa2 jawatan dalam politik yang mahu dipegangnya dan akan berkonfrantrasi dengan Anbiga.  Apa yang diperjuangkan oleh Perkasa ini?  Pasti kita tahu tentang semangat Melayu.  Wira - salah satu nama model Proton.  Perkasa - salah satu nama model kereta di Malaysia tetapi bila Proton Preve keluar, rasa2 Perkasa tidak terdetik untuk memberitahu bahawa kami pejuang Melayu - Proton tolong tukar nama Preve tu kepada Proton Bukti. 


No comments:

Post a Comment