Yang selalu jengok

Wednesday, March 14, 2012

Hubungan Kasih berpanjangan (COWGATE)

Bila ditanya pada Rafidah Aziz tentang Sharizat Jalil akan melepaskan jawatan Menterinya pada April jawapan Rafidah Aziz mempunyai pemberat untuk kita faham.  "Apa letak jawatan" dan Rafidah Aziz memberitahu seterusnya kalau meletak jawatan perlu dibuat sekarang bukan tunggu sehingga tamat perlantikan semula senator pada April nanti.  Lantikan ke senator dibuat atas arahan PM dan tidak perlu memberitahu saya akan berhenti bila tamat tarikh senator saya.  Jawapan pada aku paling mencerahkan segalanya.  Shahrizat kononnya diberitahu bahawa mengambil langkah berani, tindakan paling tepat dan kena pada masanya.  Rafidah Aziz tahu tentang selok belok politik mengundur ini tidak memberi peluang kepada Sharizat untuk membuat betul.  Dan dalam media2 sosial, diberitahu apa lagi yang perlu dibuat oleh Sharizat Jalil, kenapa orang masih mahu meneruskan tekanan kepada beliau dan keluarga.  Tidak cukup atau akhirnya dia perlu selak kain. 

2 comments:

  1. Bilalah pula bos aku nak letak jawatan ni... Tengok siapa letak dulu antara aku dengan dia... Ekekekekeke...

    ReplyDelete