Yang selalu jengok

Monday, February 20, 2012

Paranormal Activity 3

Aku tak berapa suka sangat cerita hantu.  Banyak sangat dikeluarkan kat Malaysia ini cerita hantu yang aku menyampah sangat.  Keramat, Al Hijab, Saka, Sumpahan Kum Kum dan macam2 la.  Satu mungkin aku menyampah, keduanya aku takut gak.  Aku menonton cerita Paranormal ini kerana mengunakan taktik yang selalu digunakan untuk filem2 paranormal siri 1 dan siri 2.  Video digunakan sebagai 'forte' untuk jalankan filem.  Penonton meyusuri filem melalui video2 yang pelakon rakam.  Walaupun cerita rekaan tetapi disebabkan gaya seperti 'Blair Witch' dahulu yang pernah memberi impak pada filem seram maka peminat2 masih menunggu filem2 seperti itu.  Anak aku ikut takut menonton cerita paranormal ini kerana kali ini kanak2 digunakan sebagai umpan untuk menonton. Cerita Ok tetapi akhirnya pelik.

No comments:

Post a Comment