Yang selalu jengok

Tuesday, October 18, 2011

Dijamin 10 Tahun

Senang hendak kenal bila bayar tol, orang depan kita buka pintu maka itu Proton.  Bila sembang dengan kawan2 pasal tingkap kereta problem, cerita Proton akan keluar.  Bila beli Proton, cerita tingkap Proton tak turun memang cerita paling popular.  Aku dah berproton lama dan cerita tingkap tak turun memang sudah sebati dan aku jenis tak kecoh, aku ok je.  Bila Tuan Syed, ketua Proton jamin 10 tahun untuk tingkap, ini aku kena cerita.  Satu 'punchline' atau mimpi apa hendak buat 'marketing' dengan cara ini.  Hebat orang berfikir dan aku sendiri tak terfikir syarikat kereta 25 tahun boleh keluarkan kata2 hikmat macam ini.  Teruskan kehebatan Proton - tingkap dijamin 10 tahun. 

2 comments:

  1. Ekekekekeke... Aku suka yang ni bro! Suka banget! Ekekekekekek... Aku serik dah bro kena penangan tingkap Proton dulu... Ekekekkeke....

    ReplyDelete