Yang selalu jengok

Tuesday, November 22, 2011

Komen kawan2 Facebook Perlawanan Malaysia - Indonesia

Sebelum perlawanan

Azlim Mohamed "jom sama2 kita tukar profile pic...sbg sokongan dan semangat harimau Malaya dan harimau muda..... Idzfan Idris "kat putrajaya ni depa tak pasang skrin besaq for SEA Game final ka?" Zamnazlan Zainalin "moOD ARINIE : MASTERCHEFF malam nie aku xdpt tengok ko pasal aku nk tngok Malaysia kalahkan Indon. Heheiehe" Cempaka Biru "semoga Malaysia dapat menang malam ni," Fauzi Gee Poh "negaraku, tanah tumpahnya darahku...go Harimau Malaya go, kita ganyang itu indon kuang ajar..." Mummy Sofea "stadium astro...Malaysia vs Indonesia..debaran yg teramat...apa pun mesti solat dulu...solat dan berdoa" Rohaizad Aznan "Semoga skuad malaysia Berjaya mengalahkan Indonesia mlm ini"

Dalam Perlawanan

Fadzli Othman "Goooooolllll................." Munirah Mujir "Alhamdulillah...go M'sia" Aku "kita main bola bro" Dean Dinas "goolll malaysia ganyang indonesia Harimau Boleh" Ogyadziah Suratman "MALAYSIA BOLLEH !!! MALAYSIA BAGUSS!!! MALAYSIA TERBAIK!!! Wsv Vios "Im proud with our team. Go gold!" Azlim Mohamed "fakri oh fakri" Wsv Vios "Indon memang pantas bikin sinetron di padang bola..." Sheikh Amir Hussien "peluang utk msia...peluang utk msia...itu aje yg aku dgr dti tadi..." ShahRul NiZam :: Please lah score !" Noorul Haq "the way the malaysian player main...kaly menag atau kalah pon kita patut rasa bangga dgn pemain kita yg menunjukkan satu perlawanan yang yg bersungguh2..." Ogyadziah Suratman Wlupn aku x bp nk suka bola, tp sbb lwn ngn indon, aku kena tgk gak, anyway MALAYSIA IS THE BEST !!! YES YES GO MALAYSIA!!!! Aku "indonesia dah goyang beb, bibik belakang rumah dah brenti nyanyi"

Masa Penalti dan Menang

Sheikh Amir Hussien "adoiii fakri" Buddy Budz "Satu lagiiiiiiiiiii!!!!" ShahRul NiZam :: "YEZZZAAAA" Aku "ditampan tapi masuk GOOOOLD" Nurul Ezuarina "malaysia menang. yahoo" Noorul Haq "alhamdullillah...." Zaliana Sarjuni "oh baddrul bakhtiar..muahhh muahh" Ogyadziah Suratman "X MENYESAL AKU TENGOK!!!! YAHOOOOOO......." ShahRul NiZam :: GARUDA ptah sayapnya!" Buddy Budz "Thank yu to the Japanese refree too" Zamnazlan Zainalin "alhamdullilah..akhirnya harimau gigiT SAmpai paTah Sayap garuda Heheh" Fauzi Ge Poh "penalty...4 bung karno 5 bung mukhtar!!!kekeke...syabas Harimau Malaysia" Hasmuni "Alhamdullilah....Malaysia Boleh!!" Shahril Che'May "tahun yg akan datang mungkin kita naik kapal selam menuju ke stadium" Aku "jakarta banjir air mata" Norzahari Zakaria "proud to be the ultimate owner of the mother of ALL gold"

Komen Aku dan Indonesian friend Dea Portal

Aku "menang bola menang semua" Dea portal "hehe betul Pak menang semua :D" Aku "Congratulation jugak pada Indonesia" Dea Portal " iya lah hehe malaysia bagus mainnya, tak ada yang tak bagus keduanya bagus" Aku "Maju sukan Nusantara"

No comments:

Post a Comment