Yang selalu jengok

Wednesday, January 25, 2012

Memang Semua Dengki

Dah banyak kali cerita macam ini keluar.  Memang tak patut.  Awal2 dulu cerita tentang 15 kereta untuk bawa 74 beg keluar. Ini fitnah dan tidak dapat dibuktikan.  Apa lagi yang pembangkang hendak hebahkan.  Cerita tentang cincin berlian 24 juta juga sudah terjawab.  Harga cuma RM10 juta dan tak akan mereka tak bandingkan harga sebanyak itu untuk benda yang sekecil ibu jari.  Memang orang kampung tak akan percaya.  Cerita tidur di Dubai semalam RM100,000 juga digebang2kan.  Dorang semua tak tahu, cuma klik dalam mudah.com untuk cari homestay kat Dubai.  Tak akan nak tunjuk apartment setiap kali pergi ke luar negara. 

Beg2 mahal yang dorang bisingkan.  Tak akan dorang tak ingat suami aku hari pertama naik pangkat, Petaling Street adalah tempat pertama untuk melawat.  Kat situlah banyak jenama yang aku beli.  Birkin biasa harga RM360,000 atau USD110,000, mahal tu. Dorang memang dengki tak tentu tempat. Cuba tengok klip video dengan Mawi - bagaimana perihatin dengan masalah kebajikan.


Sekarang kecoh cerita tentang buat baju USD100,000 (RM325,000) 61 pasang, blouse dan skirt buat kat Sydney.  Tak akan orang kampung percaya - tiap kali aku melawat dorang - baju kurung je la aku pakai.  Mat Salleh mana tahu buat baju kurung. Memang aku tempah kat Mak Cik sebelah rumah kat kampung - sehelai RM40 je.  Orang kampung tak akan percaya punya. 

No comments:

Post a Comment