Yang selalu jengok

Friday, April 29, 2011

Eskay nak Pahala Lebih




Eskay akan bersumpah laknat hari ini dan kemungkinan selepas solat Jumaat di Masjid Sentul (rasa2 macam surau je). Semalam Trio membuat hebahan bahawa jika perlu mereka akan membuat sumpah muhabalah di Masjid Wilayah tetapi telah ditukar tempat ke Masjid Sentul. Rahim Thamby Chik juga mengatakan bahawa kalau perlu bertiga2 bersumpah dan dengan sedikit ayat dari beliau " Kami wakilkan pada Eskay untuk bersumpah". Eskay pasti mendapat lebih banyak pahala kerana dia seorang yang akan bersumpah laknat hari ini. Eskay memberitahu dia berada di dalam bilik itu dan kelibat beliau boleh kelihatan di dalam video tersebut. Eskay memang seorang yang cekal, kuat hati, mahu menunjukkan betapa beliau yakin bahawa sumpah laknat ini akan digunapakai untuk umum. Eskay akan bersumpah dan cuba kita berfikir apa sumpah yang paling menyentuh jiwa kepada rakyat Malaysia:-


1. Saya berada di dalam bilik itu sepanjang persetubuhan

2. Saya selalu bawa DS Anwar ke Thailand mencari perempuan

3. Saya selalu belanja perempuan kepada DS Anwar

4. Saya selalu dapatkan China Doll untuk DS Anwar

5. Saya yakin DS Anwar memakai jam Omega

6. Saya tunggu di lobi hotel menunggu DS Anwar melempiasi hajatnya

7. Saya adalah pengedar video yang sah



Eskay akan bersumpah dan pasti malam ini kita boleh tonton sumpah laknat beliau di siaran TV utama.




No comments:

Post a Comment