Yang selalu jengok

Wednesday, April 6, 2011

Sama tak Serupa - Yayasan Selangor


Macam2 telahan orang. Sekali tengok sama. Tak lari dah dah. Dituduh terima rasuah RM45,000. Mula2 keluar di TV aku mati2 ingat Hattan penyanyi tu yang kena tangkap. Cuma dia buncit sikit. Gaya masuk ke mahkamah ketika pertuduhan disebut bergaya macam penyanyi Hattan. Muka ada iras2 sedikit. Cerita ini berkaitan rapat sangat dengan aku. Aku pernah bersama Yayasan Selangor 5 tahun dari 1982 - 1987. Duduk di Kg Pandan menjadi budak Kay Ell. Sekali lagi aku nak yakinkan ini bukannya Hattan tetapi Timbalan Pengurus Besar Yayasan Selangor.

2 comments:

  1. Saja nak enter frame sat. Aku terserempak dengan mantan Pengurus Besar YS zaman kita dulu - En. Yasir. Ingat lagi? Tapi aku tak ingat kat mana aku terserempak dengan dia... ekekekeke...

    ReplyDelete