Yang selalu jengok

Tuesday, March 8, 2011

Tablet


Nak berubah atau tidak. Kalau kita tak berubah masa akan merubah kita. Dan pada masa itu kita rasa kita terkebelakang dan tertinggal banyak benda. Bila iPad keluar dulu, rasa tak nak berubah tapi bila iPad 2 nak dilancarkan, hati nak berubah meluap2. Apple baru menunjukkan ciri2 canggih yang boleh melelehkan air liur orang yang suka gadget. Kamera depan dan belakang memberikan benda baru untuk menutup kelemahan iPad awal. iMovie didalam iPad2 ini semacam boleh memberikan kepandaian percuma untuk orang yang tidak tahu buat filem. mengikut Apple ia 2x lebih laju dari iPad awal. Mula akan dijual di UK dan US pada 11/03/2011 dan hanya selepas 25/03/2011 ia akan berada di serata dunia. Harga diantara RM1,600 - RM2,650. Bertukar sebelum masa merubah kita.

1 comment:

  1. Nama saya Yusri aisyah, i am from malaysia, dengarlah, beberapa pemberi pinjaman di sini tidak bersedia untuk membantu anda, semua mereka hanya mahu di sini adalah untuk merobek anda wang keras anda yang diperolehi. Saya dan suami saya, mendapatkan pinjaman daripada peminjam yang berbeza dalam talian tetapi pada akhirnya, kita telah ditipu dan ditipu wang kita dengan mendapatkan pinjaman kami dari syarikat-syarikat pinjaman yang berbeza dalam talian.
    Kami juga meminjam wang untuk membayar pemberi pinjaman dalam talian ini tetapi pada akhirnya, kami mendapat apa-apa.
    Suami saya dan saya berada dalam hutang, dan kami tidak mempunyai sesiapa untuk lari ke tolong, perniagaan keluarga kami telah dimusnahkan dan kita di mana tidak dapat untuk mendapatkan wang untuk memenuhi perbelanjaan harian sehingga kita telah diperkenalkan kepada Puan Glory yang membantu kami dengan menawarkan kami jumlah pinjaman tidak bercagar $ 125,000 tanpa cagaran.
    Untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk mencapai Puan Glory atau mengikuti prosedur pinjaman, hubungi saya melalui e-mel saya: aisyahyu7@gmail.com
    Atau anda boleh menghantar e-mel kepada Puan Maha Suci: gloryloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete